لوازم یدکی ولوو Volvo B12

ولوو Volvo B12

شرکت اتوبوس سازی رانیران در سال ۱۳۷۰ شمسی پس ازعقد قرارداد و اخذ نمایندگی شاسی بصورت قطعات منفصل (CKD) و ساخت اطاق از شرکت اتوبوس سازی ولوو سوئد (VBC) با تولید ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس شهری ولوو B10M فعالیت رسمی خود را در عرصه حمل نقل مسافری کشور آغار نمود.
اتوبوس مورد بررسی که از نوع VIP می باشد دارای رنگ یکنواختی در تمام نقاط بدنه می باشد و بر خلاف نمونه های معمولی که سپرهای جلو و عقب، حاشیه شیشه ها و اطراف گلگیر ها به رنگ دیگری در آمده اند، دارای سادگی بیشتری می باشد که مالک اتوبوس بر اساس اجبارهای شرکت مسافربری مربوطه مدل ساده رنگ آمیزی را سفارش داده است. سازنده همچنین نقوش گوناگونی را بوسیله برچسب بر روی بدنه پدید می آورد که بر اساس نظر مشتری قابل انتخاب بوده و گاها باعث شلوغی بیش از حد بدنه می شود. دریچه هواکش موتور نیز همچنان بر روی سقف آرمیده در حالیکه دریچه هایی در کنار موتور، برای این منظورتعبیه شده است.
سیستم تهویه مطبوع از نوع SPHEROS می باشد که از توان برودتی خوبی در تابستان برخوردار است . در اقدامی جدید ادوات کنترل دمای فضای کار راننده و دمای کل کابین در هم ادغام شده اند و همگی در دستگاه کنترل جدید و پیشرفته SPHEROS بر روی داشبورد گردهم آمده اند. وجود سیستم بخاری در جا جهت کابین استراحت راننده نیز از دیگر نکات مثبت است.

لوازم یدکی ولوو B12 را از دیزل شاپ بخواهید


لوازم یدکی و قطعات ولوو B12 volovo ولوو ,volvo ,یدکی ,قطعات ,اتوبوس ,لوازم ,ولوو volvo ,یدکی ولوو ,لوازم یدکی ,قطعات ولوو ,b12لوازم یدکی ,ولوو volvo b12لوازم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه gigr اجناس فوق العاده بازاریاب فضای مجازی تضمین بار ↔09192717636↔ بلاگ و روزمره ها