مرغداری ها از جمله مکان های مهمی هستند که رعایت بهداشت در این مکان ها بسیار مهم است. البته مرغداری ها قوانین و ضوابط خاص خودشان را در این خصوص دارند. مثلا تمامی کارکنانی که ارتباط مستقیم با جوجه و مرغ ها دارند لباس مخصوص به تن دارند و تمامی افراد قبل از ورود به سوله باید کاملا ضد عفونی شوند.

از طرفی مرغداری ها قسمت های مختلفی دارند که حفظ بهداشت در تمامی قسمت ها بسیار مهم است. پس همانطور که در پست قبلی بیان شد بهتر است در قسمت های مختلف مرغداری ها الکل پاش اتوماتیک نصب کرد.

ویروس کرونا علاوه بر تنفس از راه تماس نیز انتقال می یابد. پس بهتر است کارکنان مرغداری ها مرتب دستانشان را ضد عفونی کنند تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود. با دستگاه ضد عفونی کننده دست و نصب آن در بخش های مختلف مرغداری ها می توان به مشتریان اطمینان داد که مرغ های پاک و سالم از مرغداری ها خارج شده است و بقیه مراحل تا رسیدن دست مشتری هم باید همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

دستگاه ضد عفونی کننده دست

دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک می باشد و در کسری از ثانیه دست ها را ضد عفونی می کند. و برای محیط هایی مناسب است که وقت کافی برای شست و  شوی مکرر دست ها ندارند. از طرفی در قسمت کشتارگاه که دست مستقیما با مرغ ها در تماس است ضد عفونی کردن دستها بیشتر اهمیت پیدا می کند.

با اینکه با پخت مرغ ویروس کرونا از بین می رود، ولی اگر روکش پلاستیکی مرغ و یا حتی پوست آن در اثر تماس دست آلوده به ویروس کرونا شده باشد می تواند در طی رسیدن به منزل و حتی پاک سازی و بقیه مراحل باعث آلوده شدن محیط و دستان مردم شده و ابتلا را افزایش دهد.


دستگاه ضدعفونی کننده مرغداری ,عفونی ,دستگاه ,کننده ,کرونا ,قسمت ,ویروس کرونا ,عفونی کننده ,بقیه مراحل ,مختلف مرغداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

« مرجع مشاوره و آموزش گردشگری » خرید اینترنتی شامپو سیر صحت گالری روناهی میهن استور هر چی که بخوای seo کربلایی حمیدرضا بابامیر رشته مدیریت صنعتی